Danes je 1.11.2024

Input:

Manjša darila pri spletnih prodajah

29.9.2024, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 7 minut

2024.09.2.6 Manjša darila pri spletnih prodajah

mag. Aleksandra Heinzer, davčna svetovalka

V okviru promocijske akcije, katero oglašujemo na spletu, kupcem v spletni trgovini ob nakupu nad določenim zneskom, podarimo brezplačni artikel v vrednosti do 20 EUR. Na računu artikel ni prikazan, blago razknjižimo z internim dokumentom, kot strošek reklame. Kupec v spletni trgovini je lahko iz Slovenije ali druge države članice EU. Vključeni smo v Unijsko ureditev – OSS.

Ali je pravilno, da ne obračunano DDV, ker gre za darilo do 20 EUR, tudi v primeru, če kupec ni iz Slovenije? Ali je pravilno, da knjižimo na strošek reklame?

DDV vidik

Uvodoma velja poudariti, da narave poslovanja vašega podjetja ne poznam, niti mi niso poznana vsa dejstva vaše prodajne akcije. Vsekakor vam svetujem, da se v izogib morebitnim negativnim DDV implikacijam odločite za individualno DDV svetovanje, v okviru katerega vam bo ob poznavanju vseh dejstev mogoče korektno in natančno svetovati. Le na podlagi opisa, ki ste ga podali, vas na vsa možna DDV tveganja žal ne morem opozoriti, lahko pa v nadaljevanju podam le splošen odgovor, ki vam je sicer lahko v pomoč, nikakor pa ne sme biti edina podlaga za sprejem kakršnihkoli poslovnih odločitev.

Na splošno je pri brezplačnih podaritvah blaga treba slediti pravilom iz 7. člena ZDDV-1. Skladno z navedenim se za